beautifulmy

Alla inlägg den 29 april 2012

Av BeautifulMy - 29 april 2012 15:08

joo nu ska ni få se mitt öga irl! bra va! xD

  ps suuuper liten för att ni inte ska se xD och ihoptryckt

ni gick påre !

aja nu så får ni forsätta läsa min blogg! annars blir jag suuuur   

byeee juste har gjort en ny artbook! till lilla Antisa

   

det är den här låten:

ser man?


Av BeautifulMy - 29 april 2012 13:45

                                                  
        

         jo jag köpte den e till temat!

men tror inte jag hamar i någon film elr något.... men iaf! här e den!


ps jag har inte animeringen... VAD HETER DEN NU DÅ!?!? 

hjälp mig att komma på vad den heter! i en kommentar kanske?  det är den när man hjular!

Animeringen jag har e popstar moves tror jag det heter   



look! · Msp!
Av BeautifulMy - 29 april 2012 13:35

jo jag gjorde en fin header till honnom men gissa vad som händer? jo jag kinde inte spara den! villket jag värkligen inte tyckte var så kuul... 

det blev typ filer och sådant ist för bild.

så jag fick ta ett skärmklipp ist så den är vit bakgrund ist för transparent

vill ni se min stora fail så titta

sååå himla onöjd  

  



 how to make gif

 Välkommen t den här rosa bloggen! Det e jag som e Myy (BeautifulMy on tha msp jaoo!) Här får du läsa om mig o mina tokigheter!

 


 

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

 
Är du vän med mig på msp?
 Ja! du är en av mina bästa vänner
 nej! vem är du?
 Ja!
 Ja och jag avgudar dig!
 nej!
 annat

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

       

 

 ps tryck på bilderna   

Kategorier

Gästbok

Arkiv

RSS

Multi-Colored Light Pointer

...


Ovido - Quiz & Flashcards