beautifulmy

Alla inlägg under maj 2012

Av BeautifulMy - 19 maj 2012 17:15

Vill ni veta något helt galet!?! såklart nii vill! jo det är så att jag inte har bloggat på sjuuukt länge för att jag inte har hunnit och för att jag läste hungergames!

 läste alla 3 på 5 dagar. 1 o 2 läste jag på 2 o en halv dag och 3an läste jag på 3 dagar för att jag blev störd hela tiden xD

ja men det var inte vi skulle prata om....

jo det sjuka var att jag har haft massor me läsare fast jag inte bloggat! super kuul ju!

 


Av BeautifulMy - 7 maj 2012 11:17

Sjuk.....

Såg lmfao! de kmr kanske någon vidio!

och eftersom ja har tråkigt så får ni si mina msp videor och de ja vet att ja e me i! xD så nu vet ni hur tråkigt jag har!

xD och ALLAhar jag gjort när jag var sjuk! elr typ! någon har jag säkert gjort på en ledig dag!

ps hoppas att ni ser dem....


Nu antisas videor för jag har SUUUPER TRÅKIGT som sagt

Ja visst e antiis bra men mina suger? specielt mina två sissta, tror jag :S   vet inte villka som e mina två sissta xD

Av BeautifulMy - 3 maj 2012 18:41

Jo jag lyssnar på det här:

Ser ni? klippet? om inte kommentera

Har lyssnat i 20 min nu!   

  

Av BeautifulMy - 3 maj 2012 18:33

jo jag tänker inte visa er vad som e nytt för de e ju så tråkigt! för liksom de som tittar på min blogg har ju msp  de kan ju se på det själv! me jag ska visa er vad jag gjort på min beografi xD

 

Fiin va! xD


 how to make gif

 Välkommen t den här rosa bloggen! Det e jag som e Myy (BeautifulMy on tha msp jaoo!) Här får du läsa om mig o mina tokigheter!

 


 

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

 
Är du vän med mig på msp?
 Ja! du är en av mina bästa vänner
 nej! vem är du?
 Ja!
 Ja och jag avgudar dig!
 nej!
 annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

       

 

 ps tryck på bilderna   

Kategorier

Gästbok

Arkiv

RSS

Multi-Colored Light Pointer

...


Ovido - Quiz & Flashcards